حنیفا ساداتحنیفا سادات، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره
داداش امیرحسینداداش امیرحسین، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره
شروع عشق مامانی و باباییشروع عشق مامانی و بابایی، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

حنیفا ،ماه تابان ما

نامگذاری

1396/10/21 12:29
نویسنده : مامان شکیبا
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خانومی

بعد از فهمیدن جنسیت شما،بین دو تا اسم گیر افتاده بودم که از اول حاملگیم و پی بردن به وجود قشنگت ذهنمو درگیر کرده بودمتفکریکیش حانیه که لقب حضرت زهراس و بمعنی دوستدار شوهر و فرزنده و یکی دیگه هم حنیفا بود که بمعنی خداپرست و دور از هرگونه شرکهبوسخلاصه بعد از سبک و سنگین کردن بالاخره تصمیم بر این شد که اسم شما رو بذاریم حنیفا سادات که هر کی هم میشنوه خیلی خوشش میاد و میگه هم اسم خاصیه و هم به دل میشینهبوسشاید یکی از دلایل به دل نشستنش این باشه که کلمه ایه که از متن قرآن خارج شده و تموم کلمات قرآنم عین نور و یه حقیقت روح آدمو جلا میدنآرام

من با این اسمای جدیدی که تازه مد شده و حتی بعضیاشو نمیدونم باید چجوری تلفظ کنم،مشکل دارم و خیلی دوست داشتم یه اسم خوب و پرمعنی و در عین حال اسلامی برات انتخاب کنم،امیدوارم خودتم خوشت بیاد از اسمت عشق مادرمحبت

همونطوری که گفتم،حنیفا یعنی خدا پرست و دور از شرک که بعضی مفسرین اونو لقب حضرت ابراهیم و حضرت محمد(ص)میدونن چون این دو پیامبر با وجود محیط شرک آلود زمانه خودشون،تابع افکار و عقاید جاهلانه عصر خودشون نشدن و بجای بت پرستی به خدای مهربون رو اوردنآرام

اسم دختر من 10بار تو قرآن اومده و من واقعا خوشحالم که تو این ختمای قرآنیم بارها و بارها اسم قشنگتو دیدمبوس

اینم اسامی سوره و آیه هایی که اسمت بارها تکرار شدهزیبا

آیه 135 سوره بقره

آیه 67 سوره آل عمران

آیه 95 سوره آل عمران

آیه 125سوره نسا

آیه 79 سوره انعام

آیه161 سوره انعام

آیه 105 سوره یونس

آیه 120 سوره نحل

آیه 123 سوره نحل

آیه 30 سوره روم

پسندها (1)

نظرات (0)