حنیفا ساداتحنیفا سادات، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
داداش امیرحسینداداش امیرحسین، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
شروع عشق مامانی و باباییشروع عشق مامانی و بابایی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

حنیفا ،ماه تابان ما

کم کاری تیرویید مامانی

1396/10/21 4:06
نویسنده : مامان شکیبا
115 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامانی سلام

قبل از بارداریم یه سری ازمایش داده بودم تا مطمین بشم که بدنم آماده حاملگی هست یا نه.آخه تازه  داداش امیرحسینتو از شیر گرفته بودم  و با یه ماه استراحت دادن  به خودم دوباره  میخواستم حامله بشم که الحمدلله جواب آزمایشام همه عالی بود و دکتر اجازه بارداری رو بهم دادچشمکبلافاصله بعد از حاملگیم و مطمین شدن از شنیدن صدای قلبت دوباره همون آزمایشا رو تکرار کردم،البته به درخواست دکترم و در کمال ناباوری متوجه شدم که تیروییدم کم کار شده  در صورتیکه قبل از بارداری مطابق آزمایشا هیچ مشکلی نداشتم و  بلافاصله دکترم بعد از ارجاع دادن من به یه متخصص غدد ،با تشخیص دکتر غدد،خوردن قرصای لووتریکسین بصورت ناشتا و نیم ساعت قبل از صبحانم آغاز شدغمگینالبته خدا رو شکر اول بسم لله متوجه این مشکل شدیم چون این جوری هم برای شما ضرر داشت و هم برای منبوسبرای خودم بخاطر چاق شدن بیش از اندازه و برای شما بخاطر کم شدن هوش که البته چاقی خودم اهمیتی نداشت و خدایی نکرده اگه به موقع تشخیص داده نمیشد واقعا چه عوارض بدی  برای تو داشتغمگین حالا منتظرم ببینم که بعد از بارداریم تیروییدم همین طوری میمونه یا مشکلم بطور کلی برطرف میشه.الله اعلمفرشته

خدا رو شکر که خدا همیشه حافظ من و شوهرمو بچه هامه این از همه چیز برای من مهمترهبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)