حنیفا ساداتحنیفا سادات، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
داداش امیرحسینداداش امیرحسین، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
شروع عشق مامانی و باباییشروع عشق مامانی و بابایی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

حنیفا ،ماه تابان ما

ورم کردن جای واکسن بدو تولد

1397/4/4 20:00
نویسنده : مامان شکیبا
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

تو این بحبوحه یه روز دیدم که جای واکسن بدو تولدت مثل داداش امیرحسینت ورم کرده و توش پر آبه،ولی برعکس وقتی که برای بار اول با این تاول رو بازوی داداش امیرحسینت روبرو شدم، نترسیدم،اندفعه هیچ باکیم نبود چون میدونستم بعد از دو ماه خوب میشه و خیلی چیز عادیه و در واقع واکنش بدن بعضی از بچه ها به واکسنه که بعد از یه مدتی تبدیل به یه تاول پر از چرک میشه و به مرور زمان پاره میشه و خوب خوب میشه.تو این مدت مامانی فقط با یه دستمال تمیز تاول رو ضدعفونی میکرد و مواظب بود که دست هیشکی بهش نخوره تا تاولت زود خوب شه.بلهههههههههههههههههههه مامانی حدود دوماه طول کشید تا چرکاش خودبخود خارج شد ولی جاش مثل یه زخم عمیق بود که انگار تازه تازس و تقریبا تا نزدیکی4ماهگیت هنوزم جاش قرمزهآرام

خیییییییییییییییلی داشتن تجربه خوبه هااااااااااااااااااااااااا،چون سر هر قضیه ای سر داداشت تا چند روز اعصاب خوردی داشتم اما الان خیلی ریلکسم،مثلا سر افتادن بند نافتم زیاد نترسیدم چون نمیدونم یهویی چی شد روز 7 تولدت گیره نافت از هم باز شد و یه تیکه کوچیک از نافت که سیاه و خشک شده بود شکست و افتاد و بقیه نافت که مونده بود با اینکه سیاه شده بود ولی هنوز حالت نرمی داشت و یه گوشش آویزون شده بود و زیرش مرتب ازش خون میومد و بعد از یه روز بوی چرک میداد ولی من کاملا ریلکس بودم چون میدونستم دو روز دیگش یعنی دقیقا روز دهم کنده میشه،که دقیقا هم همینطوری شدآرامولی یه ذره ترسیده بودم چون خییییییییلی بوی عفونت میداد و شکلش انقدر بدجور بود که نتونستم مثل عکس بندناف داداشیت ازش عکس بندازمآرام

 

پسندها (10)

نظرات (5)

مامان صدرامامان صدرا
5 تیر 97 1:02
😔😔
مامان شکیبا
پاسخ
فدای شما😘
مامانیمامانی
5 تیر 97 12:56
بله آدم براز بچه ی دومش خیلی راحت تره توی بدخورد با خیلی مسائلآرام
مامان شکیبا
پاسخ
واقعا😀
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
5 تیر 97 21:25
اخییییی برای فرین ما هم جای واکسنش ورم کرده
مامان شکیبا
پاسخ
الهی بگردم😔
کرفس
6 تیر 97 21:54
سلام
من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم
با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه
ممنون
مامان شکیبا
پاسخ
عزیزم،خوش اومدید😘
شادی زندگیشادی زندگی
10 تیر 97 10:08
الهی ماشالله ماشالله من عاشق پسملتون و دخملتون شدم خیلی نازه خدا حفظش کنه عبادتبوس یه خواهشی داشتم وقتی نی نی تونو شیر میدین واسم دعامیکنین که خداجونم به منم نی نی سالم وصالحی عنایت کنه جنسیتش به مصلحت خودش باشه گلعبادت
من دنبلتون کردم ممنون میشم دنبالم کنین و پیجمو بخونین تو فرصت مناسبگل
مامان شکیبا
پاسخ
چشم عزیز دلم😘