حنیفا ساداتحنیفا سادات، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
داداش امیرحسینداداش امیرحسین، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
شروع عشق مامانی و باباییشروع عشق مامانی و بابایی، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

حنیفا ،ماه تابان ما

وسایل آشی خانوم

1397/1/27 17:32
نویسنده : مامان شکیبا
175 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانکم

اولا یه تشکر ویژه میکنم از داداش امیرحسینت که اجازه داد تا یه گوشه از اتاقشو اختصاص بدیم به یه سری تزئینات ساده از وسایلی که بابا مهدی و مامانی با هزاران ذوق و شوق خریده بودنبوسثانیا تشکر کنم از مان جونم بخاطر نگهداری از داداش امیرحسینت شیطونت ،به مدت ۲۴ ساعت ،تا بنده بتونم وسایل شما رو درست کنم چون اگه امیرحسین بود نمیذاشت قیچی دستم بگیرم چه برسه به بریدن فوم با کاتر و......ثالثا تشکر ویژه کنم از خودم که کل شب رو تا صبح بیدار بودم ،در حالیکه از شدت خستگی  شرشر اشک از چشمام میومد تا وسایل شما رو درست کردمچشمکببخشید که زیاد قشنگ نشدن چون دیگه شما بچه دوم مائید و منم مجبور بودم تو اتاق داداش امیرحسینت وسایلتو بذارم ولی اگر امکان داشت و خونمون سه خوابه بود و یه اتاقشو میخواستیم به شما اختصاص بدیم مطمئن باش برات یه اتاق رویایی با تم بالرین سفید و صورتی درست میکردم حتی لوستر و وسایل تزئینی اناقتو خودم درست میکردمآرام

دیگه ببخشید ان شالله اگه خونه سه خوابه خریدیم برات سنگ تموم میذادم تا هر بار با اوندن به اتاقتو لذت ببری،قشنگممحبت

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
27 خرداد 97 21:41
مبارک باشه. انشالله صحیح و سلامت به دنیا بیاد و ازشون استفاده کنه.گل
مامان شکیبا
پاسخ
عزیزم دخملی من الان 4 ماهشه و بدنیا اومده ولی چون خیییییییییییلی پرمشغله بودم نتونستم وبلاگ دخملی رو آپدیت کنم،ممنون از لطفتون و خدا گل دختر و گل پسرتونو حفظ کنهگل
مامانمامان
27 خرداد 97 22:28
خیلی عالی شده عزیز
مامان شکیبا
پاسخ
منم خوشحال شدم از آشناییتون،باعث افتخارمه اشنایی با شما
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
28 خرداد 97 11:26
چه باسلیقههههه💜
خیلی خوشگلن💝
💝💜💝💜
💝💜💝
💝💜
💝
مامان شکیبا
پاسخ
لطف دارید شما عزیزمگل
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
28 خرداد 97 13:13
خیلی باسلیقه و عالیگل
مامان شکیبا
پاسخ
ممنون عزیز دلمستاره